powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

Στην επιχείρηση του Λάμπρου Γεωργακούδα στην Μεταμόρφωση έγινε "βανδαλισμός" που δημιουργεί ερωτηματικά ::

Από το blog Ρεσπέντζα
Αγαπητοί φίλοι θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα δυσάρεστο γεγονός που μου συνέβη.
Την Τετάρτη βράδυ προς ξημέρωμα της Πέμπτης άγνωστοι μπήκαν στο εργοστάσιό μου και μου έκαναν μεγάλη ζημιά.
Έσπασαν πόρτες παράθυρα ντουλάπες συρτάρια και τον ηλεκτρικό πίνακα του εργοστάσιου. Το εργοστάσιο παράγει πόρτες παράθυρα κουζίνες και τις γνωστές κυψέλες ΛΑΜΠΡΟΥ το οποίο εδρεύει στη Μεταμόρφωση Χαλκιδικής .


Φαίνεται ότι κάποιοι ενοχλήθηκαν με την συμμετοχή μου στις εκλογές του Μαΐου για το τοπικό συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας Νικήτης του δήμου Σιθωνίας και θεώρησαν ότι με αυτό το τρόπο θα με καθηλώσουν !!! Τους πληροφορώ ότι κάνουν λάθος!!! Έχω ενδείξεις για τα άτομα αυτά , αλλά σύντομα θα έχω και τις αποδείξεις.
Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους καλή επιτυχία!!!
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΥΔΑΣ