powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Οι απίθανες ατάκες του Μπουτάρη σε βάρος του Χρυσαυγίτη Α.Ματθαιόπουλου - " Το πάνω πάτωμα είναι ακατοίκητο αγόρι μου...." είπε ο δήμαρχος

Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου 3 Νοεμβρίου 2014
Την επέτειο συμπλήρωσης 70 χρόνων απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής, στις 30 Οκτωβρίου του 1944, τίμησε σήμερα το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Κόντρα ανάμεσα στον
δήμαρχο Θεσσαλονίκης και τον  Αρτέμη Ματθαιόπουλο  επικεφαλή του συνδυασμού της Χρυσής Αυγής ξέσπασε με αφορμή τοποθέτηση του δεύτερου για πρόθεση του  Γιάννη Μπουτάρη να χτίσει τζαμί στη Θεσσαλονίκη.
"Είσαι ψεύτης με περικεφαλαία. Δεν σου κάνω μήνυση, θα σε λέω ψεύτη. Η φάρα σας μεταδίδει ότι σκοπεύω να δώσω εβραϊκά και τούρκικα ονόματα σε δρόμους της πόλης. Εγώ είπα ότι πρέπει να υπάρχει και δεύτερη πινακίδα με την παλιά ονομασία. Το μυαλό σου όμως είναι μπλοκαρισμένο", είπε ο δήμαρχος.
"Να μου μιλάτε στον πληθυντικό", απάντησε ο κ.Ματθαιόπουλος.
"Θα σου μιλάω όπως θέλω. Το πάνω πάτωμα είναι ακατοίκητοαγόρι μου. Κάνε μου μηνύσεις. Η Χρυσή Αυγή δεν μου έκανε μήνυση; Εσύ που ανήκεις; Στο κόμμα των αγγέλων;", είπε ο κ.Μπουτάρης.

"Τιμή μου και καμάρι μου", απάντησε ο επικεφαλής της Ελληνικής Αυγής.
"Το κακό είναι ότι δεν καταλαβαίνεις. Σ' αφήνω στην περιφρόνηση του κόσμου", ήταν το σχόλιο του δημάρχου.
Ένταση και κατά την ομιλία του Χρυσαυγίτη βουλευτή όταν είπε πως: "Αν το όχι το έλεγε ο Μάο, ο Λέννι ή άλλος δεν θα είχε πρόβλημα επειδή το ΌΧΙ το είπε φασίστας προκαλεί πονοκέφαλο σε ανθρώπους που δε διανοούνται ότι κάποιοι βάζουν πάνω από όλα την πατρίδα και δεν κάνουν ότι το ΚΚΕ που υπέγραψε σύμφωνο μη επίθεσης της Γερμανίας με τη Ρωσία" και στη συνέχεια ολοκλήρωσε λέγοντας: "τα 3 χρόνια κατοχής από Γερμανούς ξεπερνούν τα 400 χρόνια σκλαβιάς από τους Τούρκους για χάρη των οποίων ο δήμαρχος θέλει να κάνει τζαμιά και τεμένη". Νωρίτερ ο Τ.Μηταφίδης επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι είναι ντροπή να έχουμε στα δημοτικά και στα περιφερειακά συμβούλια και στη Βουλή υμνητές του ναζισμού που χαιρετούν στον τάφο του Μουσολίνι".