powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Συντονιστικού Οργάνου ΣΩ.ΤΟ.ΚΑ. ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ
Την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014 στην Χανιώτη πραγματοποιήθηκε το 1 Σεμινάριο Τουριστικού Προϊόντος.
Στην εκδήλωση μας ήταν παρόντες εκπρόσωποι από πολλούς φορείς και Συλλόγους του Δήμου Κασσάνδρας και από άλλες περιοχές της Χαλκιδικής
Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και η εισήγηση του κ.Αβδημιωτη Σπύρου (Καθηγητης στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Ερευνητικό συνεργάτη ξένων πανεπιστημίων Διευθύνων συμβουλο στο δίκτυο επιχειρήσεων Χαλκιδικής (Συντονιστή μελετών ανάπτυξης και μέλος της ομάδας εκπόνσης αναπτυξιακήςμελέτης για την απορρόφηση των κονδυλίων ΕΣΠΑ στην Κύπρο)) κινήθηκε στους εξής άξονες:


Διαφοροποίηση προϊόντος για τα Ενοικιαζόμενα Δωμάτια
Πλεονεκτήματα:
Μικρό και ευέλικτο μέγεθος, προσωπική σχέση με τον φιλοξενούμενο, αυθεντικότητα. Δεν υπάρχουν δεσμευτικά συμβόλαιο με tour operators
Διαφοροποίηση ως προς την ποιότητα:
α) Χρήση τοπικών προϊόντων (τοπική κουζίνα- παράδειγμα του Γαλλικού μοντέλου ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος). 

Ενίσχυση των πολλαπλασιαστικών φαινομένων της τοπικής οικονομίας.

β) Ένταξη σε ένα τοπικό σύμφωνο ποιότητας και συνεργασίας
γ) Άμεσο όφελος, η δημιουργία ισχυρού αισθήματος αυθεντικότητας.
Διαφοροποίηση ως προς τις υπηρεσίες και το τουριστικό προϊόν που προσφέρουν τα ενοικιαζόμενα δωμάτια
α) Εμπλουτισμός των δραστηριοτήτων των τουριστών.
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού (ποδηλατικός, περιπατητικός, πολιτιστικός τουρισμός, Μακεδονικός περίπατος. άμεσο όφελος διεύρυνση της τουριστικής περιόδου
β) Σύνδεση με το τουριστικό προϊόν της Πιερίας. Ακτοπλοϊκή επικοινωνία της Κασσάνδρας με την Πιερία
Χρήση των νέων τεχνολογιών:
α) η χρήση των νεών τεχνολογιών και ιδιαίτερα του διαδικτύου άλλαξε το παγκόσμιο τουρισμό.
β) Η τάση είναι σαφής προς τους επισκέπτες - περιηγητές που κλείνουν μόνοι τους το ταξίδι.
γ) Αναγκαία η χρήση On line κρατήσεων.
δ) Συζήτηση για την Booking.
ε) Βάρος στα σχόλια.
Δημιουργία ενός τοπικού δικτύου κρατήσεων από το οποίο θα κρατείται προμήθεια 5% που θα αντικαταστήσει τα έσοδα που χάνονται από τις κάρτες και θα δαπανώνται για προώθηση.
Φέρουσα ικανότητα.
Αναγκαία η πιστοποίηση των καταλυμάτων.
Η Φ/Ε τείνει να ξεπεραστεί θέτοντας τον προορισμό σε άμεσο κίνδυνο. (κύκλος ζωής προϊόντος).
Συμμόρφωση με την κοινοτική οδηγία διαχείρισης αποβλήτων και τον 4202/12 Πρόσβαση σε κονδύλια της ΕΕ (πολυταμείακά που σημαίνει ότι δεν θα παρατηρούνται οι αδυναμίες του παλιού)
Είναι απαραίτητος ο Επιχειρηματικός Σχεδιασμός δράσεων του φορέα.
Είναι σημαντικό να υπάρχει συνεχείς ανάλυση του ανταγωνισμού, της ομάδας στόχου, των οικονομικών συγκυριών, διεκδίκηση αιτημάτων και μελλοντικός σχεδιασμός, στοχοθεσία
Ακλούθησε συζήτηση με ερωτήσεις από τους παρόντες και ολοκληρώθηκε το 1 σεμινάριο με την πρόταση και το πλάνο του Συντονιστικού Οργάνου για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν αλλά παράλληλα διατυπώθηκε και το μήνυμα της προσπάθειας που θα είναι: Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΩΝ
Ανανεώθηκε το ραντεβού όλων στο επόμενο σεμινάριο τουριστικού προϊόντος που θα γίνει στην Κασσάνδρα… προσεχώς!!!!!
Εκ του Συντονιστικού Οργάνου
ΣΩ.ΤΟ.ΚΑ. ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ