powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

Κραουνάκης και οι χονδρομακακίες του: Οι Bοειοελλαδίτες μιλάγανε βουλγάρικα πριν την απελευθέρωση.Δεν καταλαβαίναν την ελληνική πάνω από τη Λαμία

Ο Σταμάτης Κραουνάκης βρέθηκε στην εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου «Στα καλά καθούμενα» και ανάμεσα στα άλλα μίλησε για τη σχέση πολιτικών με καλλιτέχνες και για τη Βόρεια Ελλάδα και την Ελληνική γλώσσα.
«Ήρθε φίλος από τη βόρεια Ελλάδα και μου έλεγε: «Πόσα χρόνια μιλάνε οι Βορειοελλαδίτες ελληνικά; Εκατό; 
Μιλάγανε βουλγάρικα πριν τις απελευθερώσεις.  Δεν καταλαβαίναν την ελληνική πάνω από τη Λαμία»! 
«Θεωρώ ότι ο καλλιτέχνης είναι πιο πάνω από οποιονδήποτε πολιτικό. Οι πολιτικοί μας έχουν ανάγκη, όχι εμείς τους πολιτικούς. Όταν οι καλλιτέχνες
γίνονται ουραγοί οποιασδήποτε κομματικής διαδικασίας είναι πολύ για φτύσιμο. Πολλοί μου λένε ότι είμαι ΣΥΡΙΖΑ επειδή δουλεύω στο ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ, 
Όχι, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ, είμαι friendly και κρατάω για τον εαυτό μου το δικαίωμα να μην είμαι καθόλου friendly όταν δω να γίνεται ένα ξερατό και από εκεί», ανέφερερε ο μουσικοσυνθέτης.