powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Ιδού οι κοπριές που μας κυβερνούσαν. Χαρδούβελης «Φοβήθηκα, γι' αυτό έβγαλα τα λεφτά μου έξω.. έχω παιδιά να σπουδάσω στο εξωτερικό"

«Φοβήθηκα τον Ιούνιο του 2012 ότι θα έχανα τα χρήματά μου, όπως φοβήθηκαν και πολλοί Έλληνες. Δεν τα έβγαλα όλα. Τα περισσότερα είναι εδώ. Με βόλευε εμένα, ήθελα να τα σπάσω. Είναι χρήματα που έχω δηλώσει, έχουν φορολογηθεί. Το έκανα για ασφάλεια, καθώς έχω ένα παιδί που σπουδάζει στο εξωτερικό και ένα ακόμη που ήθελα να διασφαλίσω»
Γκίκας Χαρδούβελης
Φοβήθηκε πιθανή έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και έκανε
το ίδιο που έκαναν χιλιάδες άλλοι, δήλωσε το πρωί της Δευτέρας (Star) ο πρώην υπουργός Οικονομικών σχετικά με το ότι έστειλε σε τράπεζα του εξωτερικού εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, χωρίς να υπόκειται σε έλεγχο. 
Ο μέχρι πρότινος υπουργός Οικονομικών και πρώην σύμβουλος του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου επί των οικονομικών εξήγησε ότι οι μεταφορές χρημάτων έγιναν τμηματικά σε 56 μικρές καταθέσεις κάτω των 10.000 ευρώ στον «φορολογικό παράδεισο» του Τζέρσεϊ, προσθέτοντας ότι έκανε τις μεταφορές από το σπίτι του και διευκρίνισε ότι έκανε πολλές μεταφορές μικρών ποσών για να μπορεί να κάνει έλεγχο ότι τα χρήματα πάνε εκεί που θέλει.
Μάλιστα, ο Γκίκας Χαρδούβελης δήλωσε ότι έπεσε θύμα, αφού κανένας δεν τον ενημέρωσε θεσμικά, αλλά έμαθε για το θέμα από τον Τύπο.
Σε ερώτηση για το αν έχει μετανιώσει είπε «όχι» και για το αν είναι δυνατό να προβαίνει σε μια τέτοια κίνηση ένας πρώην υπουργός, εκείνος σημείωσε πως τότε δεν κατείχε καμία ανάλογη θέση και έδρασε όπως θα δρούσε κάθε απλός πολίτης.