powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο

Τουρ. Οργ. Χαλκιδικής, παρουσίαση της διαδικτυακής καμπάνιας “Halkidiki, MIRAGE in the Med " σε συνεργασία με τη Marketing greece (video TV SUPER)


Χαλκιδική ένας τουριστικός παράδεισους στο κατώφλι της Ευρώπης,“Halkidiki, MIRAGE in the Med” η καμπάνια προώθησης της Χαλκιδικής στο διαδίκτυο μέσα από την συνεργασία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της
 Marketing greece. η οποία παρουσιάσθηκε στα Ν. Μουδανιά Χαλκιδικής . 
Την εκδήλωση χαιρέτησαν η Υφυπ.Εσωτ. και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, ο Αντιπερ. Χαλκιδικής και Θεματικός Αντιπερ. Τουρισμού της Π.Κ.Μ. κ. Γιάννης Γιώργος  ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ο Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων και Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής ενώ με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας,
κα Ευαγγέλια Λάμπρου-Ξυπτερά,  μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, μέλη της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων, η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Προποντίδας, κα Πελαγία Ιορδανίδου.
Mε την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο, ξεκίνησε διαγωνισμός στο Discovergreece.com όπου προσκαλεί το κοινό να ανεβάσει και να μοιραστεί τη δική του αγαπημένη ιστορία από την Χαλκιδική στο http://www.discovergreece.com/mirage-in-the-med και ένας τυχερός θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία σε ένα 5θήμερο ταξίδι για δύο.