powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

Να γιατί φέτος θα βγάλω κυνηγετική άδεια στο Δασαρχείο… άρθρο στο kynoclub.gr

Γράφει ο Νίκος Φωτακόπουλος
Μετά από 40 χρόνια που βγάζω άδεια  σε ΄΄συνεργαζόμενους΄΄ Κυνηγετικούς Συλλόγους, από το 1975,  ήρθε η ώρα του αντίο.  Όχι ότι δεν πιστεύω στην δουλειά και στην προσφορά που κάνουν οι περισσότεροι Κυνηγετικοί Σύλλογοι  . Το αντίθετο. Θεωρώ ότι αυτοί  είναι η βάση  της ύπαρξης  και της διατήρησης του κυνηγίου. Βέβαια υπάρχουν και Σύλλογοι σφραγίδες χωρίς
κανένα έργο που λειτουργούν μόνο ως εκδοτήρια αδειών και ως εισπράκτορες  συνδρομών των Ομοσπονδιών και της ΚΣΕ. Δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί  σφραγιδοσύλλογοι  που σαν μοναδικούς σκοπούς  έχουν το ….εισπρακτοριλίκι και τον επηρεασμό των εκλογών των Ομοσπονδιών μέσα από  τους εκλέκτορες που  δικαιούνται να έχουν. Τους εκλέκτορες που μόνο αυτοί, και δικαιωματικά, ψηφίζουν για την εκλογή των διοικήσεων των Ομοσπονδιών. Έτσι έχουμε το γελοίο φαινόμενο πρόεδροι Ομοσπονδιών που εκπροσωπούν 50.000 κυνηγούς να ΄΄επανεκλέγονται ΄΄ συνεχώς επί 30 χρόνια  με 15 ή 20 ψήφους. Τα ίδια και χειρότερα στην Κυνηγετική Συνομοσπονδία Ελλάδος. Οι ηγέτες 175.000 κυνηγών αυτοεκλέγονται και αυτοελέγχονται μεταξύ τους  με την συμμετοχή  μόνο 20-30 ατόμων!
kinigos1
-Φέτος  λοιπόν θα βγάλω άδεια απ ευθείας από το Δασαρχείο αρνούμενος πλέον να συμβιβαστώ με ένα σύστημα χειραγώγησης της βούλησης  μου ως κυνηγού  και της στέρησης της συνταγματικής ελευθερίας  μου να επιλέγω εγώ τον Σύλλογο που θέλω να είμαι μέλος .
-Αρνούμαι να μου επιβάλουν τα χουντικά καταστατικά των ΄΄συνεργαζόμενων΄΄ κυνηγετικών οργανώσεων  να είμαι μέλος,  από υποχρέωση , στον Συλλόγου που βρίσκεται πλησιέστερα στον τόπο της κατοικίας μου.
-Θέλω να είμαι μέλος και να ενισχύω με την συνδρομή μου τον Κυνηγετικό Σύλλογο της περιοχής που κυνηγάω ή τον Σύλλογο που θεωρώ ότι παράγει ουσιαστικό έργο.
-Θέλω να είμαι μέλος σε όποιους και σε όσους  Κυνηγετικούς Συλλόγους  επιλέξω όμως αυτό δεν το επιτρέπουν τα χουντικά καταστατικά τους.
-Αρνούμαι να καταβάλω υποχρεωτικές οικονομικές εισφορές, μόνιμες και έκτακτες, σε Ομοσπονδίες και Συνομοσπονδία χωρίς παράλληλα να έχω το δικαίωμα  να εκλέξω και να ελέγξω τις διοικήσεις τους. Ούτε καν να παραστώ στις Γενικές τους Συνελεύσεις.
-Αρνούμαι να καταβάλω υποχρεωτικές οικονομικές εισφορές μόνιμες και έκτακτες σε Ομοσπονδίες και Συνομοσπονδία  και να τις διαχειρίζονται ισόβιοι  διοικούντες που αυτοεκλέγονται  και αυτοελέγχονται.
-Αρνούμαι να δίνω πλέον άλλοθι με την συμμετοχή μου και την συνδρομή  μου σε όσα σκανδαλώδη συμβαίνουν στις κυνηγετικές οργανώσεις και  να μην ενημερώνομαι επίσημα.
-Δεν δέχομαι πλέον να με κοροϊδεύουν  οι ….αναντικατάστατοι  ηγέτες της ΚΣΕ και ορισμένων  Ομοσπονδιών ότι δήθεν δίνουν σκληρές μάχες για το κυνήγι.
-Η καλά προετοιμασμένη θεατρική παράσταση που είδαμε με τον πρωταγωνιστή  κ Τσιρώνη να καταστρέφει ηχομιμητικές συσκευές υπό τα βλέμματα των κ Παπαδόδημα, Μαρκόπουλου κ.λ.π  με προσβάλει και ως κυνηγό και ως φορολογούμενο πολίτη. Ήταν μια παράσταση  καλά προετοιμασμένη από μέρες,  αν όχι από εβδομάδες. Κάτι που διώχνει ότι το περιεχόμενο της  νέας ρυθμιστικής απόφασης ήταν συμφωνημένο πριν από αρκετές μέρες. Και όμως η κυνηγετική ηγεσία και τα παπαγαλάκια της, μέχρι την τελευταία στιγμή μας έλεγαν ότι τα πράγματα είναι δύσκολα και ότι δίνει δήθεν την μητέρα των μαχών.. Όπως κάνει εδώ και 30 χρόνια.  Κάθε χρόνο δίνει  αποτυχημένες  μάχες…
Και έτσι με αυτήν την τακτική κατάφερε από 340.000 κυνηγούς, που κάποτε παρέλαβε, να τις περιορίσει στις 174.000!!!
-Ε δεν θα χάθηκε ο κόσμος που φέτος θα χάσει ακόμα ένα μια και η 41η  μου κυνηγετική άδεια θα εκδοθεί από το Δασαρχείο. Ένας λιγότερος λοιπόν…