powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη

Στο παγκόσμιο του Κατάρ με… έρανο η Χαλκιδικιώτισσα πρωταθλήτρια Στέλλα Σμαραγδή . ... για ποια Ελλάδα 'ρε γαμώτο' ..

Έτοιμη να ζήσει το παγκόσμιο όνειρο δηλώνει η πρωταθλήτρια και κάτοχος πανελληνίων ρεκόρ σε μήκος και 100μ. στην κατηγορία Τ47 Στέλλα Σμαραγδή, η οποία θα ταξιδέψει στο Κατάρ για το παγκόσμιο πρωτάθλημα(22-31 Οκτωβρίου_ καλύπτωντας τα έξοδα της εξ” ολοκλήρου με δικές της ενέργειες!
Έπειτα από μια ψυχοφθόρα περίοδο αναμονής, η
αντίστροφη μέτρηση για το ταξίδι στη Ντόχα του Κατάρ έχει ξεκινήσει με την ίδια να δηλώνει καλύτερα από ποτέ. 
Η άλτρια ενώ είχε πιάσει και με το παραπάνω τα όρια του παγκόσμιου πρωταθλήματος στο Κατάρ, δυστυχώς λόγω των περιορισμών της ομοσπονδίας που καλύπτει μόνο τα έξοδα των έξι πρώτων , άφηνε την έβδομη παγκόσμια Σμαραγδή εκτός αποστολής, δίνοντας της την εναλλακτική να καλύψει μόνη το ποσό των 3.000€ προκειμένου να συμμετάσχει.
 Καθόλου ευκαταφρόνητο το ποσό και πόσο περισσότερο όταν μιλάμε για μια φοιτήτρια, όταν όμως αγαπάς και πιστεύεις πολύ σε αυτό που κάνεις όλο το σύμπαν συνωμοτεί προκειμένου να πετύχεις τον στόχο σου, έτσι και οι από μηχανής θεοί έδωσαν τη λύση έστω και την τελευταία στιγμή με την ίδια να έχει κλείσει ήδη εισιτήριο για τις 19 του Οκτώβρη.
«Είμαι πολύ χαρούμενη για την συμμετοχή μου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Ντόχα και η ψυχολογία μου είναι αρκετά ανεβασμένη. Μέχρι και την τελευταία στιγμή προσπάθησα να πετύχω ένα μεγαλύτερο άλμα που θα με έφερνε στην έκτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης και θα μου έδινε το ελευθέρας, αλλά δεν ήρθε. 
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν να συγκεντρώσω το ποσό των περίπου 3.000€ και να συνεχίσω το δικαίωμα στο όνειρο. 
Μαζί μου στην προσπάθεια στάθηκε ο Δήμος Σιθωνίας, η ομάδα ποδοσφαίρου Φοίνικες Νικήτης Χαλκιδικής, ο σύλλογος μου ΑΣ Ελπίδας και φυσικά η οικογένεια μου. Αν δεν είχα τη βοήθεια τους και έπρεπε να καλύψω μόνη μου τα έξοδα δυστυχώς δεν θα τα είχα καταφέρει. Για ακόμα μια φορά θα αγωνιστώ δίχως τον προπονητή μου Στέφανο Μάμαλη, ωστόσο ελπίζω στο καλύτερο αποτέλεσμα».
Η δευτεραθλήτρια Ευρώπης Σμαραγδή, θα αγωνιστεί στο άλμα σε μήκος και στα 100μ. δηλώνοντας πως είναι έτοιμη να διεκδικήσει το καλύτερο αποτέλεσμα. Ακόμα και αν δεν ήταν βέβαιη η συμμετοχή της, η ίδια έχει προετοιμαστεί με στόχο να αποδώσει τα μέγιστα στο Κατάρ. «Στη Ντόχα θα μείνω 14 μέρες, πετάω στις 19 Οκτώβρη και επιστρέφω στις 1 Νοεμβρίου. 
Το αγώνισμα του μήκους είναι στις 23 του μηνός και ο ημιτελικός των 100μ. στις 29
Στον τελευταίο αγώνα μου πέτυχα νέο πανελλήνιο ρεκόρ στα 100μ. και ενώ δεν ήμουν ακόμα έτοιμη αγωνιστικά φάνηκε πως η προπόνηση πηγαίνει καλά. Ελπίζω να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να καταφέρω να φτάσω όσο το δυνατόν ψηλότερα στην παγκόσμια κατάταξη και των δύο αγωνισμάτων».