powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Στέλλα Σμαραγδή Χαλκιδικιώτισσα Αθλήτρια Ευχαριστήριο σε φορείς που βοήθησαν την συμμετοχή της στο Καράρ.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα AμΕΑ στην Ντόχα ολοκληρώθηκε με επιτυχία και θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ' την καρδιά μου όλους όσους μου στάθηκαν και με βοήθησαν να πετύχω το όνειρό μου και ιδιαίτερα τους ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα και στις δυνατότητές μου με αποτέλεσμα να βοηθήσουν τόσο ψυχολογικά όσο και οικονομικά να βρεθώ στο Κατάρ.
Αρχικά ευχαριστώ την οικογένειά μου που με στηρίζει πάντα και τον προπονητή μου, Stefanos Mamalis, ο οποίος για άλλη μια φορά δεν ήταν
μαζί μου στους αγώνες.
Ευχαριστώ τον Δήμο Σιθωνίας και τον Δήμαρχο κ.Γιάννη Τζίτζιο, 
τον Ποδοσφαιρικό Σύλλογο Φοίνιξ Νικήτης Χαλκιδικής
και το Αθλητικό Σωματείο ΑμεΑ Ελπίδα Θεσσαλονίκης,όπου είμαι και αθλήτρια!!