powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη

Pitsirikos.net. Παρακαλώ να σταματήσει η αναδημοσίευση των κειμένων μου από site και blog πριν προλάβω καν να τα δημοσιεύσω εγώ .

Είναι εξαιρετικά ενοχλητικό για εμένα να βλέπω επί χρόνια να αναδημοσιεύονται τα κείμενα που ανεβάζω στο μπλογκ μου μέσα σε πέντε λεπτά από δεκάδες σάιτ. Θα ήθελα αυτό να σταματήσει.
Βρίσκω απαράδεκτα όλα αυτά τα σάιτ που ανεβάζουν κείμενα άλλων, για να βγάλουν χρήματα οι ιδιοκτήτες
τους.
Όταν μάλιστα αυτό γίνεται μέσα σε πέντε λεπτά από τη
δημοσίευση του κειμένου σου στο δικό σου σάιτ, αυτό είναι τρομερή αλητεία.
Μάλιστα, πάρα πολλοί δημοσιεύουν τα κείμενά μου, χωρίς ενεργό link. Κάποιοι άλλοι τα παρουσιάζουν σαν δικά τους.
Καταλαβαίνω πως είναι μια δύσκολη εποχή αλλά είναι δύσκολη εποχή για όλους. Και για εμένα. Βιοπορίζομαι από το μπλογκ μου.
Οι φορές που έχω ανεβάσει κείμενα άλλων αυτά τα 11 χρόνια που γράφω είναι ελάχιστες και υπήρχε σοβαρός λόγος. Τα περισσότερα ήταν κείμενα που μου ζητήθηκε να αναδημοσιεύσω και πάντα υπήρχε ενεργό link στην πηγή. Στο μπλογκ μου υπάρχουν τα κείμενά μου, κείμενα αναγνωστών, ανακοινώσεις, δελτία Τύπου και κείμενα ανθρώπων που δεν έχουν άλλο τρόπο να ακουστούν, όπως είναι οι φυλακισμένοι.
Παρακαλώ πολύ όλους όσοι αναδημοσιεύουν τα κείμενά μου να περιμένουν μερικές ώρες πριν τα αναδημοσιεύσουν, αφού ενθουσιάζονται τόσο πολύ με το γράψιμό μου και δεν μπορούν να αντισταθούν.
Επίσης, θα επιθυμούσα τα μνημονιακά και νεομνημονιακά site, να μην δημοσιεύουν κανένα κείμενό μου. Ποτέ. Τόσα λεφτά βγάζετε από όλες τις κυβερνήσεις -τώρα και από την Πρώτη Φορά Αριστερά-, πρέπει να βγάζετε λεφτά και από την δουλειά μου;

Ευχαριστώ

(Αυτό ήταν γραμμένο ευγενικά. Την επόμενη φορά δεν θα είμαι τόσο ευγενικός. Θέλω να δω τώρα πόσα από τα σάιτ και των μπλογκ αυτών που δεν αφήνουν κείμενό μου χωρίς να το αναδημοσιεύσουν, θα ανεβάσουν αυτό το κείμενο.)
Το pitsirikos.net είναι ανεξάρτητο και βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του. Υποστηρίξτε. Ευχαριστώ.