powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη

Λάκης Γαβαλάς: Αισθάνομαι 100% γυναίκα, αλλά έχω υπάρξει και βαρύς άντρας

Φωτογραφία: Ολυμπία Κρασαγάκη
Ο Λάκης Γαβάλας είναι μια εκκεντρική περσόνα που με τις εμφανίσεις και τα λεγόμενά του, προσελκύει τα φώτα της δημοσιότητας, μη διστάζοντας να εκφέρει την άποψή του για το οτιδήποτε. «Καταρχήν είμαι σύμφωνος στο ότι ο κάθε άνθρωπος πρέπει να κάνει αυτό που γουστάρει. Στη ζωή μου, στο μυαλό μου  είμαι total γυναίκα.100%. Πολλές φορές έτσι νιώθω.
Όμως έχω υπάρξει και βαρύς άντρας. Έχω απατήσει γυναίκα σύντροφό μου με αυτό που αισθανόμουν εγώ. Ποιο; Με το ότι αισθανόμουν γυναίκα μέσα μου. Αυτό είναι βαθύ αλλά το εννοώ», δήλωσε σε συνέντευξή του στο Down Town Κύπρου και συνέχισε:

«Φυσικά και είμαι σύμφωνος με το σύμφωνο. Έτσι κι αλλιώς ο gayσμός, με την καλή και την κακή έννοια, εξαπλώνεται διαρκώς. Είναι συναίσθημα και πάθος. Δεν θα κόψω αυτά τα πράγματα από κανέναν, γιατί δεν τα αφαιρώ ούτε από μένα. Θα αναζητήσω ένα γλυκό φιλί, θα νιώσω μία έλξη από έναν άνθρωπο, χωρίς να με νοιάζει αν δεν είναι γυναίκα».


Σχετικά με τα σχόλια του Μητροπολίτη Αμβρόσιου περί «ξεφτυλισμένων» ομοφυλοφίλων και πως θα πρέπει να τους φτύνουν ανέφερε πως «Εσείς παρεξηγήσατε τις δηλώσεις του! Εννοούσε να τους φτύνετε για να μην τους ματιάσουν! (γελάμε). Δεν θέλω να μαλώσω με τον Αμβρόσιο γιατί τον ζηλεύω για ένα πράγμα: έχει ένα πολύ πιο ωραίο βεστιάριο από το δικό μου. Κι επειδή σε λίγο έχουμε Απόκριες, δεν θα μαλώσω μαζί του».


Είναι εκκεντρικός, ιδιόρρυθμος, άλλοτε χαρούμενος κι άλλοτε μελαγχολικός, πνευματώδης, περίεργος, συνεπής, αυστηρός -ειδικά με τον εαυτό του- πλούσιος σε έμπνευση και δημοσιότητα. Κυρίως χορτασμένος. Ο Λάκης Γαβαλάς ισορροπεί με μαεστρία, για μία ακόμη φορά, σε αυτή του τη συνέντευξη, ανάμεσα στο χιούμορ και στις πικρές (μας) αλήθειες.
Η Συνέντευξη
Του Αλέξανδρου Πρίφτη
Βρισκόμαστε στο σπίτι του στο Κολωνάκι, το οποίο παραμένει πολύ διακριτικά στολισμένο για τις γιορτές. Η Λου και ο Σεξ, τα σκυλάκια του, είναι στα πόδια μας όσο μιλάμε. Εκείνος είναι άνετος (όπως πάντα), ευγενικός, πληθωρικός και με μεγάλο πλατύ χαμόγελο – δείχνει, παρά τα όσα του έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα, ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, μέσα από τη νέα φιλοσοφία που υιοθέτησε στη ζωή του για τον κόσμο και τους ανθρώπους. Μου μιλάει ακατάπαυστα και είναι χείμαρρος. Μοιάζει να μην τον σταματάει κανείς. «Φέτος κάνω μία εκπομπή στο ελληνικό Blue Sky, το οποίο εύχομαι σύντομα να ξεκινήσει να αναμεταδίδεται και στην Κύπρο από κάποιο κανάλι. Εκεί είμαι σαν ένα ολόκληρο πάνελ, αλλά μόνος μου! Αυτό που δεν κάνω είναι να κρίνω τους ανθρώπους που δεν έχω απέναντί μου. Αν έχω να πω κάτι για κάποιον, θα τον καλέσω στην εκπομπή μου και θα τα πούμε εκεί. Δεν θα του αφαιρέσω το δικαίωμα να αντιδράσει. Γιατί βλέπεις κάτι πανελίστες να κρίνουν και να ντύνονται χάλια για να κρύψουν το ακόμα μεγαλύτερο χάλι που έχουν όταν τους συναντάς στο δρόμο».
Θεωρείς ότι έχεις πολεμηθεί από πανελίστες και τώρα δράττεις την ευκαιρία να μην κάνεις ό,τι σου κάνουν;
Όταν η Ελλάδα είναι στο στόχαστρο, όλοι μας οφείλουμε να βελτιωνόμαστε. Έχω άποψη για το look, γιατί έχω 32 χρόνια στην πλάτη μου και γνωρίζω. Δεν λέω να ντύνονται σαν εμένα, εγώ είμαι θεατράλε. Αλλά δεν υποκρίνομαι. Δεν είμαι δήθεν σαν αυτούς που υποκρίνονται κάτι άλλο από αυτό που είναι. Δεν θέλω εν ονόματι της μόδας να παρεκτρέπονται οι άνθρωποι. Εδώ βγαίνουν κάτι bloggers και σου λένε «είναι η τάση αυτή…». Πού την είδες, μαντάμ, την τάση; Το look που βλέπουν στην Καλιφόρνια, θεωρούν ότι ταιριάζει και στον Πειραιά. Ε, αυτό δεν γίνεται!
DSC_7701a
Ήταν άκομψο για σένα το σχόλιο που έκανε μία fashion blogger στην πρωινή εκπομπή του Mega, όταν είπε ότι η Μαρία Κορινθίου πρέπει να κρύβει τα πόδια της «γιατί είναι πολύ παχιά»;
Μα, αυτή είναι χοντρή στο μυαλό, παρόλο που είναι γνωστή γυναίκα ενός κυρίου με επιχειρήσεις. Ήταν κάτι για να πει. Όταν ο άλλος δεν έχει να πει κάτι, λέει αρλούμπες! Το βρίσκω comic. Αν δεν έχω να διαβάσω comic στα ανίψια μου, τους λέω μία από τις μπαρούφες που λένε όλες αυτές…
Έχεις τηλεοπτικές βλέψεις; Θα ήθελες να αναλάβεις κι άλλα projects, ως παρουσιαστής;
Είχα πολλές προτάσεις φέτος. Δεν έκανα κάτι γιατί δεν ήμουν έτοιμος να μπω στη διαδικασία να έχω κάποιον να μου μιλάει στο αυτί και να με καθοδηγεί. Είμαι υστερικός και δεν θα μπορούσα. Τώρα μου λένε «κοίτα τη μία κάμερα και τώρα την άλλη» -γιατί έχω 5 κάμερες- δεν είμαι όμως υποχείριο. Φέτος δεν έγινε κάποιο παιχνίδι, δεν γινόταν να είμαι σε επιτροπή. Μου έγινε πρόταση από ένα κανάλι καινούριο, που πλέον είναι ακόμα πιο καινούριο, γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Θέλανε να με βάλουν σε ένα πάνελ, συμπαρουσιαστή με τη Ναταλία Γερμανού. Όταν όμως οι προϋποθέσεις δεν ήταν σωστές, αποχώρησα. Όταν απελευθερώθηκα από αυτό, τότε μου έγινε η πρόταση από το Blue Sky. Kαι δέχτηκα. Ξεκινούσα και τη νέα μου σειρά τα @LAK -συνεργαζόμουν τότε με έναν πανηλίθιο έμπορο και απορώ πώς έκανε δουλειά τόσα χρόνια, αλλά ευτυχώς βρήκα άλλους συνεργάτες και δουλεύουμε άψογα- κι έτσι ξεκίνησα να κάνω αυτή την εκπομπή. Θα μπορούσα να είμαι όλη μέρα σε μία πλατεία και να πίνω espresso, fredο και, ως κατίνα που είμαι, να κάνω κουτσομπολιά. Όχι, αγαπώ τη δουλειά, θέλω να εργάζομαι!
Φαντάστηκες ποτέ τον εαυτό σου χωρίς δημοσιότητα;
Θα το ήθελα πάρα πολύ! Πίστεψέ με. Αν και έχω στη μνήμη μου τον Tom Ford που μου έφτιαχνε τσάντα και ασχολήθηκε μαζί μου, μέχρι τον Carl Langerfeld να τον πειράζω και να κάνω πλάκα μαζί του στο Μιλάνο. Αυτοί οι άνθρωποι ασχολήθηκαν μαζί μου. Δεν πεινάω από δημοσιότητα. Αλλά μόνο αυτή τη δημοσιότητα απολάμβανα! Χαίρομαι όπως είμαι σήμερα. Στο δρόμο είμαι ήπιος, αλλά στο σπίτι μου είμαι τρελός. Έχω μία γούνα τσιντσιλά. Τη βγάζω προχθές και βάζω πάνω τα σκυλιά μου να καθίσουν, αφού δεν τη φοράω. Και λέω: «τρίχα το τσιντσιλά, τρίχα και τα σκυλιά μου… Τουλάχιστον, να κάτσουν κάπου με αισθητική!».
Δόξα ή χρήμα;
Χρήμα! Από δόξα δεν πεινάω. Έχω πολλά να πληρώσω στο δημόσιο ακόμα.
Πες μου πέντε καλοντυμένους από τη showbiz και πέντε κακοντυμένους…
Η Έλλη Στάη είναι μία κυρία που συμπαθώ, ειδικά όταν τη βλέπω με αθλητικά έξω να κάνει jogging. Μου αρέσει ο Μάκης Βορίδης, ντύνεται μια χαρά. Παρόλο που με καταδίκασε αυτός ο Νικολούδης, επίσης είναι οκ. Ήταν στο Σ.Δ.Ο.Ε (σ.σ Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος) και μετά έγινε υπουργός. Αν δεν ήταν καλοντυμένος, θα τον είχα χαστουκίσει. Μπήκα στο γραφείο του και του ζήτησα να πάρει το κτίριό μου στην Κάντζα, που κοστολογείται 60.000.000, και φορούσε Bottega παπούτσια. Πάλι καλά! Μου αρέσει, επίσης, η «τρελή», αυτή η πολιτικός, η Ραχήλ Μακρή. Το ντύσιμό της είναι συμβατό με τον χαρακτήρα της τον ατίθασο. Έχει τον ρόλο «θα σας δείξω εγώ» κι αυτό φωνάζει και στα ρούχα της. Της πάει. Τέλος, για τον όγκο του και μόνο, δεν είναι καθόλου κακός ο Καμμένος. Όλοι οι υπόλοιποι είναι κακοντυμένοι!
Είσαι υπέρ του συμφώνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια;
Καταρχήν είμαι σύμφωνος στο ότι ο κάθε άνθρωπος πρέπει να κάνει αυτό που γουστάρει. Στη ζωή μου, στο μυαλό μου είμαι total γυναίκα. 100%. Πολλές φορές έτσι νιώθω. Όμως έχω υπάρξει και βαρύς άντρας. Έχω απατήσει γυναίκα σύντροφό μου με αυτό που αισθανόμουν εγώ. Ποιο; Με το ότι αισθανόμουν γυναίκα μέσα μου. Αυτό είναι βαθύ αλλά το εννοώ. Φυσικά και είμαι σύμφωνος με το σύμφωνο. Έτσι κι αλλιώς ο gayσμός, με την καλή και την κακή έννοια, εξαπλώνεται διαρκώς. Είναι συναίσθημα και πάθος. Δεν θα κόψω αυτά τα πράγματα από κανέναν, γιατί δεν τα αφαιρώ ούτε από μένα. Θα αναζητήσω ένα γλυκό φιλί, θα νιώσω μία έλξη από έναν άνθρωπο, χωρίς να με νοιάζει αν δεν είναι γυναίκα.
DSC_7802a
Πώς σχολιάζεις τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Αμβρόσιου που είπε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι «ξεφτιλισμένοι και να τους φτύνετε»;
Εσείς παρεξηγήσατε τις δηλώσεις του! Εννοούσε να τους φτύνετε για να μην τους ματιάσουν! (γελάμε). Δεν θέλω να μαλώσω με τον Αμβρόσιο γιατί τον ζηλεύω για ένα πράγμα: έχει ένα πολύ πιο ωραίο βεστιάριο από το δικό μου. Κι επειδή σε λίγο έχουμε Απόκριες, δεν θα μαλώσω μαζί του!
Νόμιζα θα σου ανέβαινε η πίεση και μόνο στο άκουσμα του ονόματός του…
Όχι.
Αλήθεια, εξετάσεις κάνεις; Πώς πας από πίεση, ουρικό οξύ και σάκχαρο;
Κάνω κάθε έξι μήνες εξετάσεις. Είμαι 64 χρόνων και είμαι μία χαρά. Από το 1973 έχω ασφάλεια και δεν έχω χρειαστεί τίποτα ευτυχώς. Όμως υποχρεώνομαι από την ασφαλιστική μου να κάνω εξετάσεις πολύ συχνά.
DSC_7660a
Κραιπάλες δεν έκανες ποτέ;
Κάθε Πέμπτη κάνω ένα show στο Act. Μετά έκατσα να πιω ένα ποτό. Ε, όλο το ποτό το ήπιε η μοκέτα κάτω… Για να σου απαντήσω, δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν κάνω ναρκωτικά. Δεν έχω κάνει ποτέ! Ούτε χασίς δεν έκανα. Προτιμώ να παίρνω κοσμήματα.
Με τον χρόνο είστε φίλοι;
Κολλητοί! Πιο πολύ όμως με τα botox, τις κρέμες, τις απολεπίσεις… Περιποιούμαι τον εαυτό μου.
Με το σεξ τι σχέση έχεις;
Έτσι έχω βγάλει τον σκύλο μου! (γελάμε). Όταν έχω κάτι που με ελκύει, είμαι αχόρταγος, unlimited. Το θέλω όλη την ώρα. Θέλω να το γεύομαι συνέχεια. Αλλά επειδή είμαι και ντροπαλός, εστιάζω μόνο σε ένα άτομο. Κι όταν το κάνω αυτό, τότε το κάνω συνέχεια. Επίσης, είμαι άνθρωπος της σχέσης. Μου αρέσει η συντροφικότητα. Αλλά φτάνω σε σημεία ακραία και γίνομαι υπερπροστατευτικός. Αφού μου λένε: «σταμάτα, δεν είσαι γονιός μας, γκόμενοι είμαστε!». Θέλω να προσφέρω στον άλλο άνθρωπο. Αν δεν δώσω κάτι στον άλλον που χρειάζεται -κι ας το αγνοεί ότι το έχει ανάγκη, λόγω ηλικίας, γιατί μπλέκω με μικρότερα άτομα- δεν έχει νόημα για μένα.
Φοβάσαι τον θάνατο;
Η γονείς μου πέθαναν πολύ νέοι. Ο πατέρας μου έφυγε στα 69 του και η μητέρα μου στα 73 της. Η μαμά μου έφυγε για να βρει τον μπαμπά μου. Είμαι 64 και λέω ότι έχω 5 χρόνια ζωής ακόμα. Κάθε μέρα τη ζω σαν να είναι η τελευταία μου. Ειδικά μετά τη φυλακή, έτσι σκέφτομαι. Πάντως και αύριο να φύγω, έτοιμος είμαι! Θέλεις, Χάρε, να με επισκεφτείς κι εσύ; Έλα! Θα ήθελα όμως -και θα μου άρεσε- να έχω μακροζωία.
Ποια θα ήθελες να ήταν τα τελευταία σου λόγια στη γη;
Παιδιά, θα ήθελα να μαζευτούμε, να βρούμε ένα τραγούδι και να το γράψω πάνω στην ταφόπλακά μου. Θέλω να διασκεδάσουν όλοι! Σε πληροφορώ ότι έχω φίλους, που μπορεί να έχω να τους δω ένα χρόνο, αλλά τους σκέφτομαι έντονα. Έχω περάσει πολύ δύσκολα, αλλά είμαι ευτυχισμένος. Όλα είναι ρόλοι στη ζωή μου. Δεν θέλω να με λυπούνται. Ούτε και να χαίρονται πολύ. Θέλω την απόστασή μου. Ξέρεις, τον πιο κοντινό μου άνθρωπο, τον έχω συναντήσει στο απέναντι φανάρι της Πανεπιστημίου…

Πηγή : Περιοδικό Down Town, τεύχος 477