powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

Αλβανός που βρήκε τον συζυγοκτόνο ομοεθνή του"Του μιλούσα ήρεμα για να μην εξαγριωθεί και κάνει τίποτα περίεργο"

Συγκλονιστική εξομολόγηση του Αλβανού που βρήκε το συζυγοκτόνο της Χαλκιδικής και το μικρό Φοίβο σε οίκημα εγκαταλελειμμένο μόλις ένα χιλιόμετρο από το χωριό της Ορμύλιας
"Όταν τον είδα μπροστά μου πάγωσα ήμουν με έναν ακόμη φίλ
ο μου του είπα σε παρακαλώ άσε το μωρό λυπήσου το είναι ταλαιπωρημένο, άστο το μωρό εδώ και μετά κανε ότι νομίζεις τι πατέρας είσαι εσύ δεν το λυπάσαι; είναι αδύναμο και εξαντλημένο. 
Του μιλούσα ήρεμα για να μην εξαγριωθεί και κάνει τίποτα περίεργο φοβόμουν μην τον εκνευρίσω και έτσι παρέμεινα για να κερδίσω χρόνο και να προλάβω να ειδοποιήσω στέλνοντας μήνυμα από το κινητό μου για βοήθεια", λέει ο ομοεθνής φίλος του Αλβανού συζυγοκτονου μιλώντας .
Ένας νέος άντρας με φυσική ευγένεια που στα μάτια του Φοίβου βλέπει το παιδί που εκείνος και η γυναίκα του παλεύουν χρόνια να αποκτήσουν και δεν τα έχουν ακόμη καταφέρει. " Όταν τον είδα τρελάθηκα του λέω με ψυχραιμία τι πατέρας είσαι εσύ δεν το λυπάσαι το παιδί κοίτα το πόσο έχει ταλαιπωρηθεί εγώ αν είχα παιδί θα έδινα και τη ζωή μου άστο σε παρακαλώ να φύγει και δες τι θα κάνεις μετά εσύ.
Έκλαιγα όταν είδα τον παππού του Φοίβου να κουλουριάζεται στην αγκαλιά του μικρού. Ευτυχώς τελείωσε ο εφιάλτης αυτός", λέει ο νεαρός άντρας μιλώντας αποκλειστικά στην κάμερα του protothema.gr
Τα μάτια του δακρύζουν όταν ακούει τον παππού και τη γιαγιά του μικρού Φοίβου να τον ευχαριστούν γιατί εξαιτίας του βρέθηκε ο για δεκαοκτώ ημέρες αγνοούμενος εγγονός τους. 
Το ηχητικό εδώ