powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο

Ο Δρίτσας ξεσήκωνε τον κόσμο με την ντουντούκα εναντίον της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ !!

Είναι ο ίδιος Θοδωρής Δρίτσας  που συμφώνησε πανηγυρικά  στις 8 Απριλίου 2016 να υπογραφεί η σύμβαση για τον ΟΛΠ ανάμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και την China COSCO Shipping Corporation.
Στόχο της ζωής του είχε κάνει ο Θοδωρής Δρίτσας την ακύρωση της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, θέμα που βρισκόταν ψηλά στην ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ,
προεκλογικά.
Συμμετείχε σε όλες τις διαδηλώσεις εναντίον της αποκρατικοποίησης και είχε κάνει το θέμα σημαία, ως βουλευτής Πειραιά.
Σε δήλωσή του σε δημοσιογράφους, ως υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά, ο Θοδωρής Δρίτσας είχε πει τα εξής:
«Σύσσωμος ο Πειραιάς διαδηλώνει και αντιστέκεται στο ξεπούλημα του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, που μεθοδεύει η κυβέρνηση για να εξυπηρετήσει τους δανειστές, ντόπια και ξένα συμφέροντα.
Ολόκληρη η πόλη, τα επιμελητήρια, οι κοινωνικοί και συνδικαλιστικοί φορείς είναι αποφασισμένοι να εμποδίσουν τα κυβερνητικά σχέδια, που ανέλαβε να υλοποιήσει με σκανδαλώδεις διαδικασίες, το ΤΑΙΠΕΔ και οδηγούν σε αργό θάνατο τις εργασιακές σχέσεις, τη ναυπηγοεπισκευή, μια σειρά από εταιρείες, που δραστηριοποιούνται μέσα και έξω από το λιμάνι, το τοπικό εμπόριο και τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις του Πειραιά με τα νησιά».
Διαφήμιζε μάλιστα ο ίδιος τον εαυτό του απέναντι στους ψηφοφόρους του Πειραιά ως αγωνιστής για την αποφυγή της αποκρατικοποίησης!

Υποκρισία ή αφέλεια;
Aλλά ακόμη και όταν ορκιζόταν αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας δήλωνε μπροστά στο προεδρικό μέγαρο:
«Ο δημόσιος χαρακτήρισα του λιμανιού παραμένει, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ σταματάει εδώ», είπε, εξηγώντας ότι το ΤΑΙΠΕΔ ή η καινούρια επιτροπή αποκρατικοποιήσεων με τη νέα της μορφή, θα αναστείλει τη διαδικασία πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ.

Και όταν αργότερα διεφάνη ότι η κυβέρνηση ετοιμαζόταν για στροφή 180 μοιρών στο θέμα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού, ο κ. Δρίτσας ήταν αυτός που συγκρουόταν με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ κ. Πιτσιόρλα. Εφτασε μάλιστα στο σημείο να αρνείται να αποδεχθεί ότι ο ΟΛΠ πάει για ιδιωτικοποίηση δηλώνοντας «έχει δρόμο μπροστά της» και άρα περικλείει αβεβαιότητες και μπορεί και να μην ολοκληρωθεί. 

Με τις επαναλαμβανόμενες δηλώσεις του εναντίον της αποκρατικοποίησης δημιούργησε επί καιρό αίσθημα αβεβαιότητας και ήρθε συχνά σε σύγκρουση με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ.

Ούτε γάτα ούτε ζημιά
Είναι ο ίδιος Θοδωρής Δρίτσας  που συμφώνησε πανηγυρικά  στις 8 Απριλίου 2016 να υπογραφεί η σύμβαση για τον ΟΛΠ ανάμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και την China COSCO Shipping Corporation.
Και φυσικά κανείς δεν μπήκε στον κόπο, στην κυβέρνηση, ούτε ο αρμόδιος υπουργός κ. Δρίτσας να εξηγήσουν την αλλαγή στάσης και να αιτιολογήσουν για ποιο λόγο έκαναν πορείες και διαμαρτυρίες εναντίον της COSCO όσο ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση.