powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

Άγαμοι Θύται, όπως Πάολα !!

Ισως και να το ευχαριστιούνται πιο πολύ εντέλει, όταν επικαλύπτουν την κουλτούρα με μια εσάνς πίστας. Ετσι, για να μη νιώθουν ότι το ΣουΚου τους πήγε χαμένο που είδαν μια θεατρική παράσταση και δεν τα έσπασαν σ’ ένα μπουζοκομάγαζο.
Εφυγα από το Stage Live της Θεσσαλονίκης με τη σκέψη ότι ο χώρος καθορίζει ένα θέαμα. Αν ας πούμε εγώ δεν είχα ξαναδεί αυτό το σχήμα πουθενά αλλού και
το έβλεπα πρώτη φορά εκεί, δεν θα μπορούσα να εκτιμήσω την αξία του.
«Χάλια έγινες», μου είπε μια κοπέλα στις τουαλέτες ενώ πάλευα να βγάλω 30 πιτσιλιές κόκκινο κρασί απ’ το άσπρο παντελόνι μου. Οι πιτσιλιές έγιναν όταν ένας δίσκος με ποτά προσγειώθηκε πάνω μου επειδή σκόνταψε ο σερβιτόρος. 
Και πώς να μην σκοντάψει όταν ήταν αναγκασμένος, αυτός και οι συνάδελφοί του, να ελίσσονται ανάμεσα σε 1500 άτομα μέσα στο μισοσκόταδο; Μπήκα στη θέση του όταν προσπαθούσα να επιστρέψω από την τουαλέτα στο τραπέζι μου. Δυο φορές κόντεψα να σκοντάψω κι εγώ.

περισσότερα  Λίλα Σταμπούλογλου στο protagon.gr