powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

Στέλλα Σμαραγδή μια ατυχία εκκίνησης στα 100 αλλά πεισμώνει !

Ολοκληρώθηκε το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με μία 4η θέση στο άλμα εις μήκος και μία άκυρη εκκίνηση στα 100μ. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν. Οι στόχοι μου δεν επιτεύχθηκαν αλλά αυτό με πεισμώνει για να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο Πανελλήνιο
Πρωτάθλημα στις 2-3 Ιουλίου στο ΟΑΚΑ και να καταφέρω εν τέλει να μαι στην αποστολή για το Ρίο!!! 
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την οικογένειά μου και τον προπονητή μου Stefanos Mamalis ο οποίος κατάφερε να είναι στον αγώνα του μήκους χάρη στον κ.Ιβάν Σαββίδη και την πολύτιμη βοήθειά του. Επιπλέον ευχαριστώ τους χορηγούς μου Saucony, PowerBar, Meli Sithon και CMarso Nail Company και φυσικά ευχαριστώ πολύ όλους όσους με υποστήριξαν μέσα από μηνύματα και μου ευχήθηκαν τα καλύτερα!!!
Στέλλα Σμαραγδή