powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

Λαϊκός Αγώνας Δρόμου «Αντώνης Παπαδημητρίου» στην Ορμύλια (φωτο)

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο ευχάριστη λήξη της αγωνιστικής περιόδου από την αναβίωση ενός λαϊκού αγώνα δρόμου τιμής ένεκεν στο τόπο όπου είχα την πρώτη μου συμμετοχή το 1988. Με το κλείσιμο λοιπόν αυτής του 2016 , όπου μπορεί να θεωρηθεί άκρως πετυχημένη με ατομικά ρεκόρ τόσο σε 5 , 10χλμ όσο σε
ημιμαραθωνιο και μαραθώνιο θα ήθελα να ευχαριστήσω αρχικά την τοπική κοινωνία ορισμένων ανθρώπων οι οποίοι στάθηκαν δίπλα μου ώστε να μπορέσω να πραγματοποιήσω κάποια από τα όνειρα μου και συγκεκριμένα τον Χοτομανίδης Μπάμπης,Giannis Lelegiannis, το σύλλογο μου ‪#‎arisac‬. ,την εταιρία ‪#‎newbalancegreece‬ αλλά και κάποιων άλλων ανθρώπων που είναι δίπλα μου Όχι μόνο στα εύκολα αλλά και στα πιο δύσκολα.