powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη

Υπάλληλος του Δήμου Σιθωνίας χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του Δήμου και ρυθμίζει την κυκλοφορία στον αιγιαλό του Αγ. Γεωργίου Νικήτης χωρίς απόφαση αρμοδίου οργάνου του Δήμου ίσως με προφορική έντολή!!

ο υπάλληλος που ελέγχει
Χθες πηγαίνοντας προς τη παραλία του Αγ. Γεωργίου Νικήτης συναντώ ενας κύριο μπροστά από τις γνωστές φορητές πινακίδες στον αιγιαλό να κατευθύνει τα αυτοκίνητα στο στενό αγροτικό δρόμο του Αγ.Γεωργίου . 
Τον ρώτησα ποιος είναι δίνοντας τα πλήρη στοιχεία μου και με ποια απόφαση κάνει αυτές τις ενέργειες .Φορούσε μπλουζακι του
Δήμου Σιθωνίας και διπλα ήταν το αυτοκίνητο του Δήμου . Δικαίωμά του είναι να μην απαντήσει . Βέβαια του ανέφερα να ενημερώσει το Δήμαρχο ή τον αντιδήμαρχο ότι αυτο που κάνει θα αναρτηθεί στο blog νεα Σιθωνίας επειδή γνωρίζω ότι δεν υπάρχει καμία απόφαση οργάνου .
Είπε ότι υπάρχει απόφαση δικαστηρίου . Του διευκρίνισα ότι η απόφαση ειναι προσωρινή και αφορά την  διευκόλυνση της διέλευσης μπροστά στην επιχείρηση, πεζών και ποδηλάτων ( δεν αναφέρω το όνομά   της λόγω εξωδίκου) . Δεν γνωρίζω αν βγήκε και η οριστική . Είναι υπάλληλος του δήμου  Σιθωνίας όπως μου ενημέρωσαν. Μετά απο 45 λεπτά οι πινακίδες έχουν παρθεί και ο 'τροχονόμος΄ έφυγε. 
μετα χωρις πινακιδες και έλεγχο
 Επειδή δεν υπάρχει απόφαση απο τον Δήμο για αυτές ενέργειες ρύθμισης της κυκλοφορίας συναντήθηκα  και με τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Νικήτης ο οποίος μου ανέφερε ότι καμία απόφαση δεν έχει παρθεί καί ότι υπάρχει και έγγραφο ότι στο αιγιαλό δεν τοποθετούνται πινακίδες ρυθμιστικές της κυκλοφορίας. 

Ενημερώνω ότι εκ μέρους μου έχει αποσταλεί έγγραφο στην Δ/νση της Τροχαίας της ΕΛ.ΑΣ. για την νομιμότητα των παραπάνω πινακίδων και αναμένω την απάντηση.
 Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω τον κ.Δήμαρχο που με ρώτησε με ποια άδεια γράφω στο blog του απαντώ και δημοσίως με την άδεια που μου δίνει το Σύνταγμα να έχω λόγο και άποψη .