powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Η «επανεκκίνηση» της Πάολας στην 81η ΔΕΘ - Ο χορός με την κόρη της, οι «Κουφάλες» και η αφιέρωση στον πατέρα της (video)

Πολλοί φίλοι και συγγενείς από το χωριό της, την Συκιά Χαλκιδικής, βρέθηκαν στα backstage της συναυλίας 
Μετά από αποχή από τα φώτα της σκηνής, η Πάολα επέστρεψε χθες και όρισε την επανεκκίνηση της από την 81η ΔΕΘ.
«Μετά από 7,5 μήνες απόψε θα γίνω και εγώ καλά» είπε η Πάολα στην έναρξη της στην 81η ΔΕΘ. Η τραγουδίστρια, μετά τον χαμό του πατέρα της αποφάσισε να κάνει μια μικρή παύση. Όπως όλα δείχνουν επιστρέφει δυναμικά, με νέα
τραγούδια του Γιώργου Θεοφάνους, ενώ η συνεργασία της με τον Σάκη Ρουβά τον χειμώνα, ήδη προκαλεί «θόρυβο».

video paola_official_page  https://www.instagram.com/p/BKhKGzHB1Vh/
Στην σκηνή της ΔΕΘ-HELEXPO, όπου έδωσε το σήμα για την επιστροφή της, ανέβηκε στις 22:40 και τραγούδησε έως και τη 1:00. Αρκετά κεφάτη αλλά και ένα μικρό άγχος, χάρισε στον κοινό το καλύτερο της εαυτό, με πρώτη φορά να λέει «Θεσσαλονίκη μου, φίλοι μου, πρώτη φορά θα το πω αυτό, σας αγαπάω». Πολλά τραγούδια της είχαν «πειραχτεί», με ήχους από ξένα τραγούδια, όπως το «Να μ' αφήσεις ήσυχη θέλω» που το διασκεύασαν με το Survivor από το συγκρότημα Destiny's Child. 
                                              https://www.instagram.com/p/BKiQx1-hUqb/
Προς το τέλος της συναυλίας, η Πάολα, τραγούδησε ένα τραγούδι του Βασίλη Γιαννόπουλου, το οποίο ο στιχουργός, το έγραψε εμπνευσμένος από αυτήν και της είπε πως «πρέπει» να το τραγουδήσει. 

Το τραγούδι αναφέρει στους στίχους του :«Μες στο ψέμα σας και το συνάφι σας, κουφάλες, δεν είμαι εγώ». Βέβαια το τραγούδι αυτό θα κυκλοφορήσει πολύ αργότερα και σύμφωνα με την Πάολα, δεν αρέσει την μητέρα της, γιατί έχει μέσα τη λέξη «κουφάλες».

Δεν ήταν λίγες οι φορές που η Πάολα ρωτούσε από το μικρόφωνο, την μητέρα της αν περνάει καλά. Πολλοί φίλοι και συγγενείς από το χωριό της, την Συκιά Χαλκιδικής, βρέθηκαν στα backstage της συναυλίας και εκείνη φρόντισε να περάσουν καλά. Στο τέλος της βραδιάς, η Πάολα δεν έκρυψε την συγκίνηση της, όταν αναφέρθηκε στον πατέρα της, λέγοντας πως: «Αυτή η βραδιά είναι αφιερωμένη στην αγάπη που μου δείχνετε και στον γλυκό μου, μοναδικό μου, στον πατέρα μου».