powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

Τα νέα εργαλεία για την τουριστική προβολή της Χαλκιδικής παρουσιάστηκαν στη 32η Philoxenia

Η νέα διαδικτυακή ιστοσελίδα για την τουριστική προβολή της Χαλκιδικής, www.visit-halkidiki.gr, παρουσιάστηκε σε συνέντευξη τύπου της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, στο πλαίσιο της 32ης Philoxenia στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η ιστοσελίδα
απευθύνεται σε διεθνές κοινό και φιλοξενεί πληροφορίες για κάθε περιοχή, για τουριστικές επιχειρήσεις, καταλύματα, αξιοθέατα, χρηστικές πληροφορίες, κ.α. 

Παράλληλα στο πλαίσιο της καμπάνιας «Experience first», διευρύνεται η προβολή της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού και στα μέσα ς δικτύωσης, με βασικό σύνθημα «share your moments» στη Χαλκιδική, ούτως ώστε να αναδειχθούν τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα από τις ίδιες τις εμπειρίες των τουριστών και χρηστών του διαδικτύου.

Οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων υπογράμμισαν ότι και το 2017 εκτός από το βασικό τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, «τον ήλιο και τη θάλασσα», δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα και στην προβολή των διοργανώσεων για τα 2400 χρόνια από τη γέννηση του Αριστοτέλη. 

Από φέτος δραστηριοποιείται και το «Παρατηρητήριο Στατιστικών» της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής σε συνεργασία με την MKG, στο οποίο μέχρι στιγμής συμμετέχουν τριάντα ξενοδοχεία, με προοπτική να διπλασιαστούν το επόμενο διάστημα, για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για το προφίλ του τουρισμού στη Χαλκιδική. Τέλος, ήδη υπάρχει συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις στο Λονδίνο και το επόμενο διάστημα στην Μπρατισλάβα για την επαύξηση του τουριστικού ρεύματος. 

foto Maria Papadimitriou
Στη συνέντευξη Τύπου, τονίστηκε ότι το 2016 η Χαλκιδική κινήθηκε τουριστικά σε ό,τι αφορά τα καταλύματα στα ίδια επίπεδα με το 2015, με μια μείωση εσόδων της τάξης του 10%, κυρίως λόγω αύξησης του ΦΠΑ και της φορολογίας. Μια μείωση της τάξης του 5% παρατηρήθηκε στον αριθμό των ενοικιαζομένων δωματίων, ενώ τριάντα έξι, όσα και πέρυσι, είναι τα κάμπινγκ και περίπου πεντακόσια τα ξενοδοχεία. Αυξητική, είναι η τάση σε ό,τι αφορά τους Βρετανούς τουρίστες , όπως επίσης και για τους Ολλανδούς και τους Βέλγους, που αυξήθηκαν σημαντικά κατά τα τέσσερα τελευταία χρόνια.

Ειδικά για τους Βρετανούς τουρίστες, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ανδρέας Ανδρεάδης, σημείωσε ότι η τελική τους στάση θα εξαρτηθεί και από την ισοτιμία της στερλίνας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, οπότε κλείνονται τα περισσότερα τουριστικά πακέτα, ενώ υπογράμμισε επίσης, ότι σημαντική είναι γενικώς για το θέμα του τουρισμού και η διαχείριση του προσφυγικού. Τέλος, σημείωσε ότι η άνοδος των τιμών στην Ισπανία, αλλά και η αστάθεια που επικρατεί σε άλλους τουριστικούς προορισμούς, ενισχύει τις προοπτικές για αύξηση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας.  

Όπως υπογράμμισε, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, τα τελευταία τρία χρόνια, έχουν γίνει ιδιωτικές επενδύσεις ύψους τριακοσίων εκατομμύριων ευρώ σε νέα ξενοδοχεία και σε εκσυγχρονισμό των ήδη υπαρχόντων και οι ενδείξεις είναι θετικές για τον τουρισμό στην περιοχή, και για το 2017 και για τα επόμενα χρόνια. 

Την ανησυχία του για τις εργασίες επέκτασης του νέου αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία», εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, καθώς οι δύο εργολαβίες που έχουν εγκατασταθεί από το Δημόσιο, θα κάνουν έργα σε ένα σημείο τομής των δύο αεροδιαδρόμων μέχρι το καλοκαίρι. Στο πλαίσιο αυτό, θα χρειαστεί για ένα δίμηνο να κλείσει ο κανονικός αεροδιάδρομος και να ενεργοποιηθεί ο βοηθητικός, που ωστόσο μπορεί να εξυπηρετεί μόνο το ένα τρίτο του αριθμού των πτήσεων. 

Φάνης Γρηγοριάδης
ΑΠΕ-ΜΠΕ Μακεδονία -Θράκη