powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Με καινοτόμες δράσεις, στρατηγικές συνεργασίες και αισιόδοξα μηνύματα για το 2018 παρουσιάστηκε η Χαλκιδική στην έκθεση Philoxenia

 Μετά την Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού WTM 2017 στο Λονδίνο, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, 10-12 Νοεμβρίου 2017.
Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2018,
όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση WTM2018, η Χαλκιδική συμμετείχε στην...
Έκθεση στο Stand 31, στο περίπτερο 15 με 20 τ.μ. παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πλευρές του προορισμού, ξεκινώντας από τις εξωτικές του παραλίες, τα ιστορικά του μνημεία και τους αρχαιολογικούς του χώρους, μέχρι τη γαστρονομία, την πανέμορφη φύση και τις ποικίλες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός.

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος αναδείχτηκε πρόσφατα και Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), ανακοίνωσε -στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου- τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία του ΤΟΧ με την εταιρεία-πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος WATT+VOLT στη δημιουργία περιπατητικών διαδρομών. Πρόκειται για μία καινοτόμα δράση που εντάσσεται στο νέο στρατηγικό πλάνο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, το οποίο επικεντρώνεται στον εμπλουτισμό και τη διαφοροποίηση του υφιστάμενου τουριστικού προϊόντος της Χαλκιδικής δίνοντας έμφαση στον εναλλακτικό/θεματικό τουρισμό και συγκεκριμένα, στον περιπατητικό και ποδηλατικό τουρισμό μέσα από τη δημιουργία ολοκληρωμένων δικτύων πεζοπορικών διαδρομών. Στόχος του Οργανισμού είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και παράλληλα, η ευαισθητοποίηση και επιμόρφωση της τοπικής κοινωνίας σε περιβαλλοντικά θέματα. Η μελέτη και ο σχεδιασμός των μονοπατιών έχει ανατεθεί στο τμήμα Δασοκομίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με τη χρηματοδότηση της WATT&VOLT, η οποία από την πρώτη στιγμή αναγνώρισε τις προοπτικές και αγκάλιασε το εγχείρημα.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, ο κ Τάσιος ανέλυσε την πορεία της περσινής τουριστικής χρονιάς για τη Χαλκιδική, η οποία παρουσίασε μία αύξηση της τάξεως του 10% σε σχέση με το 2016, ενώ χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι αυξήθηκαν οι αφίξεις από χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι φέτος επιμηκύνθηκε η τουριστική περίοδος, κατά 10 ημέρες, μέσα στο μήνα Οκτώβριο. Παράλληλα, ενημέρωσε για τα πρώτα μηνύματα της νέας τουριστικής χρονιάς, τα οποία είναι θετικά και επισήμανε ότι το 2018 θα είναι μία καλή χρονιά αν δεν υπάρξουν αρνητικοί εξωγενείς παράγοντες. To πάνελ των ομιλητών συμπλήρωνε ο Aντιπεριφερειάρχης  Χαλκιδικής - Υποδομών και Δικτύων της ΠΚΜ, κ Ιωάννης Γιώργος, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων, κ Δημήτρης Χαδαλής, ο Πρόεδρος της Ένωσης Camping Χαλκιδικής, κ Αντώνης Δεληδημητρίου και η Desy Karapchanska, Business Development Manager της WATT+VOLT.

Άρτια οργανωμένο και διευρυμένο ήταν και το 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers. Στο πλαίσιο αυτό, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με στόχο την αύξηση της αναγνωσιμότητας του προορισμού και παροχής πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας σε αφίξεις, τη Χαλκιδική.

Την συμμετοχή της Χαλκιδικής υποστήριξαν με την παρουσία τους οι εκπρόσωποι των Δήμων Κασσάνδρας και Αριστοτέλη, καθώς και ξενοδόχοι και επαγγελματίες του Νομού.